среда, 26 октября 2016 г.

Каліграфічні хвилинки

Каліграфічні хвилинки на уроках математики
 в 1-2 класах
1.     Простежити залежність і продовжити ряд чисел.
1, 3, 5, …
2.     Записати  в квадратах числа, менші від 4; в трикутниках – більші від 4, але менші від 8; в кружечках – більші від 8.
Овал: 10 Овал: 11
Равнобедренный треугольник: 6 Равнобедренный треугольник: 7
2
 
3
 
1
 
 




3.     Подані числа записати в порядку зростання.
17, 10, 7, 0, 1.
4.     Записати одноцифрові числа.
5.     Записати результати таблиці додавання числа 8.
6.     Записати всі числа другого десятка.
7.     Записати всі парні числа другого десятка.
8.     Записати всі непарні числа другого десятка.
9.      Із числового ряду виписати тільки круглі двоцифрові числа.
17, 32, 40, 26, 36, 30, 25, 70, 84, 80, 29, 90.
10.       Записати  числа, які передують даним.
9         4          7          5                                       2           10
11.  Записати  числа, які йдуть за даними числами у натуральному ряді.
2         5          4         7           6         9          10
12.  Збільшити кожне число на 10. Записати відповіді.
3, 2, 5, 4, 7, 6, 8, 1,10.
13.       Подані числа записати у порядку спадання. Підкреслити «зайве» число.
На які дві групи можна розбити решту чисел?
22,40, 14, 67,60, 54,90, 6, 88, 74.
14.       Подані числа розташувати у порядку зростання, збільшуючи на 1.
67, 34, 9, 23, 78, 72, 31, 10.
15.        Простежити залежність і продовжити  рядок.
1, 10, 2, 20, 3, …
16.       Записати всі двоцифрові числа, які мають 5 одиниць.
17.       Записати всі двоцифрові числа, які можні скласти із цифр 2, 6, 9.
18.       Записати всі двоцифрові числа, які мають 7 десятків.
19.       Записати  три сімки, дві четвірки, одну шістку, три девятки; знайти  їх суму і записати  результат.
20.        Записати  результати дій.
36+4    40-8    32+5     37-7       30-9      21+6
21.       Записати результати таблиці  множення числа 2.
22.        Помножити 2 на числа  4, 8, 3, 9, 5, 6. Записати результати.
23.       Протягом однієї хвилини вчитель демонструє числовий ряд. Потім закриває його і пропонує дітям записати тільки двоцифрові числа.
5, 12, 41, 3, 6, 8, 32, 19.
24.       Записати  всі числа, більші за 23, але менші за 32.
25.        Записати числа, визначити, за якими ознаками їх поділили на дві групи.
15, 65, 45, 85   та     27, 57, 97, 47.
26.       Записати числа, подумати, на які дві групи їх можна поділити.
15, 24, 25, 28, 30, 32, 35, 36, 40.
27.       Перший гвинтокрил збудував інженер Юр’єв  98 років тому. Зараз за його схемою будують сучасні вертольоти по всьому світові.
-          Запишіть охайно число, що вказує  на кількість   років тому, коли збудували вертоліт.
-          Записане число зменшити у два рази.
-         Розкласти записані числа на суму розрядних доданків.
28.       На півночі,  в Якутії, температура взимку становить -71 градус.
-         Записати  число, що вказує на температуру.
29.       Знайти суму чисел розрядних одиниць у числі 71.
30.       Каліграфічно записати числа. За алфавітом визначити, яке слово записано.
 2,1,23,15,12,3,30,11,18,1.  (Батьківщина)
31.        Серед  поданих чисел виписати тільки ті числа, які є результатами таблиці множення числа 3.
6, 10, 9, 19, 12, 14, 15, 16, 18, 24, 27.
32.       Записати каліграфічно числа. Переставити одне число в ряді так, щоб усі числа в ряді були розташовані в певному порядку.
20, 17, 14, 5, 11, 8, 2.
33.       Записати тільки ті числа, які діляться на 3.
6, 10, 12, 14, 18, 20, 24, 26, 27.
34.       Записати числа, що не діляться на 4.
12, 14, 15,  20, 21, 26, 28, 30, 36.
35.       Пригадати казки, в яких зустрічаються числа. Записати ці цифри в рядок. Які двоцифрові числа можна утворити з поданих цифр? Записати їх.
36.       У Парижі поставлено пам’ятник сенбернару, який врятував під час снігових заметів в Альпах 41 людину.
-Записати  число, що вказує на кількість людей, що врятував сенбернар під час снігових заметів;
-         знайти суму  цифр числа 41;
-         знайти добуток цифр числа 41.
37.       Кріт може за одну ніч прорити тунель довжиною 76 метрів.
-         Записати каліграфічно число, що вказує на кількість метрів, що може прорити кріт за одну ніч;
-         записати  наступне і попереднє число до цього числа;
-         збільшити кожне число на 20.
38.        У тілі дорослої людини близько 75км нервів.
-         Записати каліграфічно число, що вказує на кількість кілометрів нервів у тілі дорослої людини;
-         записане число зменшити на 70;
-                     записати  наступне і попереднє число до цього числа.

Каліграфічні хвилинки з математики для 1 класу
Щоб опанувати програмовий матеріал з математики, необхідно до автоматизму довести обчислювальні навички, усвідомлення взаємозв’язку між компонентами і результатами дій, усної лічби і передачі числового значення цифрами. Цьому сприяють систематичні тренувальні вправи. Завдання поступово ускладнюються. Крім цього важливо навчити дітей каліграфічного письма, дотримання культури писемного мовлення. Каліграфічні хвилинки можна проводити на будь-якому етапі, але здебільшого це початок уроку (етап актуалізації знань, повторення вивченого). Важливо, щоб вони спонукали до мислительних операцій, що сприятиме розвитку кмітливості, логічного мислення і тренуватиме пам'ять.
39.       Простежте залежність і продовжте ряд чисел:
а) 1, 3, 5, …
б) 2, 4, 6, …
в) 3, 6, 9, …
40.       Збільште  кожне число на 2 і запишіть:
         3; 6; 4; 0; 2; 8; 1; 5; 7.
41.       Зменште кожне число на 2 і запишіть:
         8; 4; 7; 5; 3; 6; 9.
42.       Записуйте на 1 більше:
        7; 1; 5; 3; 8; 9;4.
43.       Записуйте на 1 менше:
        8; 6; 2; 10; 1; 7.
44.       Доповніть до 10:
        6, 3, 8, 5, 2, 7.
45.       Запишіть, які числа отримаємо, якщо збільшити задані  на 3:
        11, 21, 10, 35, 46, 15, 53, 67.
46.       Запишіть,  які числа отримаємо, якщо зменшити задані  на 3:
        9, 14, 26, 29, 38, 44, 57.
47.       Запишіть  цифрами  кількість кутів геометричних фігур. Які числа можна утворити?  Додайте використані цифри – суму запишіть.( 4, 3, 43, 34, 7)
Равнобедренный треугольник:

 
 




48.       Подані числа запишіть у  порядку зростання:
15, 10, 7, 9, 1, 12, 3.
 Знайдіть суму найбільшого і найменшого числа.
49.       Подані числа запишіть у  порядку спадання:
        8, 3, 5, 9, 7, 2, 10.
 Знайдіть суму найбільшого і найменшого числа.
50.       Подані числа запишіть у  порядку спадання:
     17, 16, 24, 35, 48,19, 11.
 Знайдіть різницю найбільшого і найменшого числа.
51.       Запишіть одноцифрові числа.
52.       Запишіть результати таблиці додавання числа 6 (7, 8, 9)
53.       Запишіть всі числа другого десятка.
54.       Запишіть всі парні числа другого десятка.
55.       Запишіть всі непарні числа другого десятка.
56.        Із числового ряду випишіть круглі  числа:
15, 34, 20, 23, 36, 30, 28, 70, 87, 80, 27, 90.
57.       Запишіть  числа, які передують даним:
7;        4;         9 ;         6;           10.
18. Запишіть числа, які йдуть за даними:
2       ;  5       ;   4      ;   1      ;  6      ;   8       ;  7
19. Збільште кожне число на 10. Запишіть відповіді.
 2, 5, 4, 7, 6,  1, 9.
20. Зменште кожне число на 10. Запишіть відповіді.
17, 13, 22, 28, 15, 14.
 21. Подані числа запишіть у порядку спадання. Яке число  «зайве»?
21, 40, 13, 67, 60, 55,90, 7, 88, 74.
22.Подані числа розташуйте у порядку зростання, збільшуючи на 1.
67, 38, 7, 24, 77, 72, 31, 10.
23.Подані числа збільште  на 20:
        40, 20, 60, 70, 50, 80.
  24. Подані числа зменште на 20:
        30, 80, 50, 90, 20.
25. Простежте  залежність і продовжте  ряд:
1, 10, 2, 20, 3, …
26.        Запишіть двоцифрові числа, які мають 7 одиниць.
27.        Використовуючи цифри 2, 5, 8 запишіть всі двоцифрові числа.
28.        Запишіть всі двоцифрові числа, які мають 5 десятків.
29.        Запишіть всі двоцифрові числа, у яких число одиниць дорівнює 0.
30.        Запишіть число, що при лічбі передує числу 70. Із даних цифр утворіть інше  число, порівняйте їх. Знайдіть суму і різницю розрядних одиниць.
31.        Збільште кожне число на 5:
        4, 8, 10, 12, 32, 53.
32.       Зменште кожне число на 4:
        18, 39, 16, 28, 20, 56, 44.
33.       Письмо по памяті. Запишіть тільки двоцифрові числа:
5, 12, 41, 3, 6, 8, 32, 19.
34.       Запишіть числа, більші за 13, але менші за 22.
35.        Запишіть числа, визначте, за якими ознаками їх згрупували:
15, 75, 45, 35   та     27, 37, 97, 67.
36.        Згрупуйте числа:
15, 20, 10, 28, 30, 22, 65, 34, 40.
37.       Каліграфічно запишіть числа. За алфавітом визначте, яке слово записано:
 6, 20, 23, 9, 2, 1.  (Дружба)
38.       Запишіть каліграфічно числа. Переставте числа так, щоб встановилась певна закономірність:     20, 17, 14, 5, 11, 8, 2.
39.       Встановіть закономірність, продовжте ряд: 1, 5, 3, 7, …..
40.       Зменшуйте на 5, запишіть у порядку зростання: 15, 26, 7, 10, 46, 38.
41.        Округліть числа, запишіть у порядку спадання: 17, 8, 32, 76, 63.
42.        Запишіть парні числа сьомого десятка.
43.       Пригадайте, які числа  зустрічаються у казках? Запишіть їх. Утворіть з них двоцифрові числа.
44.        У вовка 42 зуби, у ведмедя стільки ж.
-         Запишіть каліграфічно число, що вказує на кількість зубів у ведмедя;
-         запишіть  наступне і попереднє число;
-         збільште кожне число на 20.
45.        Довжина дзьоба лелеки 19см, а в чаплі – на 6см менша.
-         Запишіть каліграфічно число, що становить довжину дзьоба чаплі.
46.       Скільки очей у морського їжака, якщо в нього на 3 ока більше, ніж у       звичайного?
47.       Скільки очей у павука, якщо у двох павуків їх 16? Запишіть всі двоцифрові числа у складі яких є дана цифра.
48.       Бурундучок запасає на зиму 60кг зерна. Запишіть попереднє і наступне число. Утворіть двоцифрові числа із даних цифр.
49.        Довжина тіла кажана становить 11см, з яких 4см припадає на хвіст. Запишіть число – довжину тулуба літаючого звіра. Збільшуйте кожне наступне число на 10.

50.        Довжина стрибка зайця 3м, а прудка жаба долає відстань 6м двома стрибками. Хто кращий стрибун? Запишіть двоцифрові числа у яких кількість одиниць дане число.

Комментариев нет:

Отправить комментарий