понедельник, 25 декабря 2017 г.


Новорічний чобіток

Автор:

За лісами, за морями

Відчиняє сонце брами

А за брамами отими

Золотими, чарівними,

Диво-казка походжає,

Нас до себе припрошає.



Звучить пісня «Де йде Миколай», заходить Святий Миколай

Святий Миколай:

Я Святий Миколай

Все пройшов  із краю в край,

Всі доріжки і стежини

Був у кожної дитини.



Було в мене безліч справ,

Всі листи я прочитав,

Чемних всіх обдарував,

Неслухняним – шлях вказав.



Так ішов за кроком крок

Й загубив свій чобіток.

Були в ньому подарунки

Всім звірятам почастунки .



Ну а цей - порожній вже,

Я роздав із нього все.

Залишу його у лісі,

Може комусь знадобиться.



Подарунки йду шукати,

Щоб звірят обдарувати.



Звучить мелодія, Святий Миколай виходить. Забігає Мишка.



Мишка:

Я маленька сіра мишка,

Змерзла я у лапки трішки,

Змерзла в вушка, змерзла в хвостик.

Хто б мене покликав в гості?



 Побачила  чобіток:



Ой, будиночок який!

І тепленький, і м‘який.

Буду я у ньому жити,

Жити добре, не тужити.

Тільки  тут не видно  сонця…

Прогризу, мабуть, віконце.



Автор.

Живе Мишка, поживає,

Горя і біди не знає.

Коли лісом Жабка скаче.

Від морозу ледь не плаче.





Звучить мелодія, заходить жабка



Жабка:

Я маленьке жабенятко,

Змерзли мої ноженята.

Пальчики мої щемлять,

Щоки з холоду горять.



                                                      Побачила чобіток:



Жабка:

Хто хатиночці живе?

Може, впустите мене?



Мишка:

Це – я Мишка – шкряботушка,

Будь мені ти за подружку.

Будемо ми разом жити,

Жити дружно, не тужити.



Жабка:

Буде все у нас, як слід,

Приготую я обід,

Наварю борщу смачного,

Ще й коржиків спечу до нього.



Звучить мелодія, жабка і мишка взявшись за руки стрибають і заходять у «хатинку».



Стрибають зайчики:

Зайчик 1

Подивіться – тут не пусто.

Мабуть, там лежить капуста!



Зайчик2

Наші хвостики тремтять,

До хатиночки  хотять.



Автор:

Хтось у двері знову стука.

Це ж Зайчатка довговухі.



Зайчик1:

Гей, господарі, впустіть,

Від морозу захистіть



Зайчик2:

В мене вже аж вушка сині,

В вашій хочу жить хатині.





Мишка:

 Хочете  із нами жити?



Жабка:

А що вмієте ти робити?



Зайчик:

Зайчики ми молодці,

Ми веселі стрибунці,

Вміємо  город саджати,

І сапати, й поливати.

Тож коли надійде літо,

Жити будете ви сито.





Зайчик2:

Буде в борщик бараболя,

І капуста, і квасоля,

І червоний бурячок,

Помідорчик, часничок.

Годі думати, впускайте.

У свою сім‘ю приймайте.



Мишка і Жабка:

Добре вже, ідіть до нас,

Разом плине швидше час.



Звучить мелодія, всі четверо беруться за руки, йдуть колом і заходять до «хатинки»



Автор:

Вчотирьох  господарюють,

Прибирають і готують.

Як роботи вже немає,

Зайчик на бандурі грає,

Другий пісеньок співає.

Жабку й Мишку веселить.

Добре друзям разом жить.



Виконується таночок «Танець зайців»



Автор:

Бігла Лисонька-сестричка.

Бачить – хатка невеличка..

Хатка затишна, тепленька –

Чепурненька і гарненька.

Дума Лиска:



Звучить мелодія, заходить Лисичка



Лисичка:

Скоро ж свято.

Де я буду святкувати?

Снігом вкрила все Зима,

Поживитись чим нема.

А тут пахне пирогами

Із картоплею грибами.

В чобіток я попрошуся,

Може, й жити тут лишуся…



Автор:

Стука в двері й каже чемно:



Лисичка:

 В лісі холодно і темно.

Як не пустите до хати

Доведеться пропадати.



Мишка:

Що таке ти кажеш, люба?

Разом плине швидше час.



Звучить мелодія, всі четверо беруться за руки, йдуть колом і заходять до «хатинки»



Автор:

Вчотирьох  господарюють,

Прибирають і готують.

Як роботи вже немає,

Зайчик на бандурі грає,

Другий пісеньок співає.

Жабку й Мишку веселить.

Добре друзям разом жить.



Виконується таночок «Танець зайців»



Автор:

Бігла Лисонька-сестричка.

Бачить – хатка невеличка..

Хатка затишна, тепленька –

Чепурненька і гарненька.

Дума Лиска:



Звучить мелодія, заходить Лисичка



Лисичка:

Скоро ж свято.

Де я буду святкувати?

Снігом вкрила все Зима,

Поживитись чим нема.

А тут пахне пирогами

Із картоплею грибами.

В чобіток я попрошуся,

Може, й жити тут лишуся…



Автор:

Стука в двері й каже чемно:



Лисичка:

 В лісі холодно і темно.

Як не пустите до хати

Доведеться пропадати.



Мишка:

Що таке ти кажеш, люба?
Жабка:
В дім заходь, сідай до груби
 Зайчик:
Місця вистачить для всіх.
Краще ось скуштуй пиріг

Лисичка:
Не пиріг а смакота,
Він смачніший від торта.
Господарю й господиням
Дуже вдячна за гостину.
  
Звучить мелодія, заходять вовчики:
 Вовчик1:
Я вовчик сіренький,
Жвавий, веселенький.
По лісу все гуляю.
Їстоньки шукаю.

Вовчик2:
Пахне пирогами
Ще й борщем з грибами.
В хатинку попрошуся –
Тут і поселюся.

Автор:
 Хтось у двері грюк-грюк-грюк.

Вовчик:
Хто живе тут стук-стук-стук?

Мишка:
Я – сіренька Мишка.
 Жабка:
 Я – Жабка Оришка.
 Зайчик:
А ми – білі Зайчики,
Вухаті побігайчики

Лисичка:
Ну, а я – Лисичка,
Звірям всім сестричка.
 Вовчик:
А я сірий Вовчик-братик,
Ви впустіть мене до хати.
Сумно одному ходити.
Як без друзів в світі жити?
 Звірята (разом):
 Друзів завжди раді мати.
Просимо ми вас до хати.
 Звучить мелодія, звірята стають в кружок і заходять у хатинку
 Автор:
Весело живеться їм
У будиночку своїм.
Протоптали всі доріжки,
Грають весело у сніжки.

Звірята виконують пісню «Гра в сніжки»

Автор:
Танцювали, веселились
І ведмедика збудили.
  Під мелодію заходить ведмедик. Чути стукіт в двері.
 Ведмедик.
Що за шум? Що за гам?
Ось я зараз вам як дам!
Ви чому тут кричите,
Мені спать не даєте?
 Вовчик:
Чом, Ведмедику, нас лаєш?
Ніби ти того й не знаєш,
Що сьогодні Новий рік
Вночі ступить на поріг?
Отже, в нас сьогодні свято.
Нумо, разом святкувати!

Ведмедик:
Що ж, тоді зайду до вас
З Новим роком! В добрий час!

 Звучить мелодія, заходять їжачки

 Їжачок1:
Дорога біла стелиться
І краю їй нема.
Сніжок. Мете метелиця.
Щось розгулялася зима.

 Їжачок2:
Мені у хаті теплій
Солодко так спати,
Та розбудив будильник,
Щоб Новий рік стрічати.


Їжачок1:
Ми колючі їжачки,
Ми веселі хитрячки.
Ви прийміть і нас до хати,
З вами Новий рік стрічати.



Лисичка:
Що ж заходьте швидше в хату,
Бо замерзнуть ваші лапи.

Автор:

Гарно, дружно  живуть звірі,
Всі у злагоді і мирі.
Чути танці, чути сміх,
Радість порівну на всіх.

 Танок-гра «Як на горі сніг»

    з їжачками.

 Автор:
Та ось всі притихли вмить,
Чують: Миколай спішить.


Звучить мелодія, заходить Миколай.

 
Святий Миколай:
Здрастуйте, малі звірята
Їжачки і ведмежата,
Вовк, ведмедик і лисичка
Мишка,жабка і зайчиська.
Вас вітаю з святом, друзі
І бажаю в цьому крузі,
Вам зустріти Новий рік.
Подарунки є для всіх.
Але щоб вам їх дістати
Треба ще попрацювати.

     Проводиться квест «Подарунок від Миколая»

Автор:
Задоволені звірята,
Подарунків є багато.
Щиро вдячні Миколаю,
Пісню в дар йому співають.

Виконується пісня «Ой хто-хто Миколая любить»

Лисичка:
Друзі, в нас ялинка гарна,
Чепурна, яскрава, славна.
Ми прикрасимо її,
Буде сяяти в дворі.

Діти (разом):

Раз, два, три,
Ялиночко, світи!

Ялиночка не засвічується.

Мишка:
Я знаю, що треба зробити!
Ялинку треба попросити.
Лагідні слова сказати
Тоді вона буде сіяти.

Діти кажуть по черзі:
-         Ялинко зелена!
-         Ялинко пухнаста!
-         Красива!
-         Пахуча!
-         Струнка!
-          І прекрасна!
-         Ялинонько мила!
-         Святкова!
-         Іскриста!
-         Найкраща для нас!
-         Новорічна й барвиста!

Разом:
Раз, два, три,
Ялинонько, світи!
Ялинка засвічується, діти виконують пісню «Ялинка»

Комментариев нет:

Отправить комментарий